vineri, 2 decembrie 2011


Cum instalam Soft-uri fara setup?

Salut prieteni.

 Astăzi vom vorbi despre un site de unde putem instala soft-urile direct la noi In calculator,sa va dau si cateva exemple,sa spunem ca ştim sa instalam orice sistem de operare,de la Windows la Linux,si mergem la un client acasa sa Ii instalam Windows-ul , nu va mai trebui sa ne luam cu noi decat cd-ul cu Windows-ul ,deoarece toate softurile le putem descărca după internet În cel mai scurt timp posibil cu un singur click.
Site-ul Ninite ne permite instalarea oricărui soft direct la noi In pc,fără setup si alte bătăi de cap,fiind totul free.

Sa spunem ca am terminat de instalat Windows-ul si dorim sa instalam ,renumitele codecuri pentru filme,utilitare de sunet precum winamp ,si office,sau orice alte programele doreşte clientul sa Îi instalaţi.
Nu trebuie sa faceţi nimic mai mult decat sa intraţi pe Ninite click pe fundalul albastru (Ninite)pentru redirectionarea paginii web.





Odată intraţi pe acest site,aici vom avea foarte multe utilitare,cele familiarizat dvs.sau cele nefamiliarizate,dacă doriţi sa facem un Tutorial despre un anumit soft,o anumită tema,nu ezitaţi sa scrieţi pe rubrica de comentarii.




Sa spunem ca doriţi sa instalaţi la dvs.În Pc utilitarul TeamViewer,care după cum bine stim cu toţi acest utilitar ne va ajuta sa intrăm În calculatorul altui utilizator ,si putem face ce dorim În pc-ul altuia,ne trebuie doar id-ul de conectare a celuilalt utilizator si parola,si conectarea se face imediat,apoi sa spunem ca mai vrem sa instalam Notepad++,acest utilitar este mai avansat decît Notepad-ul din Windows-ul nostru care vine default,el ne ajuta si putem salva extensi php,cat si html si multe alte formate.
 Am bifat utilitarele care le dorim apoi apăsam Get Installer ,iar ele se vor instala direct În pc-ul nostru mai exact In locatia C:\Program Files.
Simplu ,rapid si usor.Toate softurile sunt Free,sper sa va bucurati de aceste utilitare si ca aceast Tutorial va fost de ajutor.


Nu uitaţi sa ne scrieţi pe rubrica de comentarii. Împreuna vom dezbate lucruri noi si interesante.












Un comentariu:

  1. Multumim mult pentru postare,chiar acum ce mi-am instalat si eu Windows-ul si cautam utilitare ,si am dat de site-ul dvs.pe Google,care mi-a fost foarte util,acum Imi pot instala si eu In pc programele foarte simplu,sunteti tari.

    RăspundețiȘtergere